RSS

C.I.N.T.A..

CINTA??
menyakitkan @ membahagiakan??
erm..
different people, different opinion..
bg aku??
ntah la.. sma jer..
xde maknany..
bkannya x percayakan cinta..
tapi serik..
bila kita dh separuh mati syg kt org tu..
smpai hati dia tgglkn dia..
erm.. ntah la..
cinta itu buta..
dan ia menyebabkan orang buta..
apa nk buat..
huhu..
aku pn trut sma tenggelam dlm dunia cinta suatu ketika dahulu..
hingga kwan2 menjd mangsa..
salah kah aku?
mmg salah aku pun..

kini.. biar lah cinta pergi..
pergi jauh dari hidupku..
hingga sampai suatu masa nnti..
ketika aku memerlukan mu..
akan ku seru namamu..
cinta?
cinta?
dan cinta?

kini...
apa sudah jadi padaku?
kenapa ini yang harus terjadi?
dia yang sepatutnya mengubah ku..
membuatku hancur dengan meninggalkanku..
kan x pasl2 aku jd playgirl kelas pertama.. hehe..

salah siapa jika aku terlalu bergantung padanya?
egokah aku jika aku ingin dia kembali padaku?
walau dia x lagi menyayangiku?
egokah aku begitu?
stiap kali dengar lagu egokah aku.. mesti nangis.. huhu..
hayati lah..

EGOKAH AKU - WALI BAND

Ku tak pernah merasa
Gundah di hatiku, ketika denganmu
Saat kau, kau belai rambutku
Kau temani aku, kau basuh lukaku
Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Sadarkah kini ku tak rela
Imanku telah sirna
Mimpiku tak nyata
Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

p/s : hayati n renungkan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Fara 'Azura said...

yea2!!
dh bleh komen.. :P

icha said...

thanx 2 u..
n the credit is 2 u!!
hehe..
thanx fara..
cyg tak..