RSS

camat ari raya!!

9/9/2010.. shari sbelum rya.. = bday akif..
yea.. alhamdullilah.. esok rya..
dh abeh daa ramadhan.. sob3..
erm..
ari nie kitorg g umah nenek..
wow.. what a suprise!!
sme dh de daa.. haha.. mntg2 laa sok rye.. waa~ sgguh lgkap aenyer thun nie..
pak ngah yg bpe thun ek xjmpe?? pak su.. sme laa..
hehe..
sgt2 bez.. kitorg bbka sme2..
tp.. cian an kak ila.. kazen aku.. dy terlpas flight ari tu..
so.. terpaksa blek pg rya.. huhu.. sgt2 sdeh..
jdkn 2 pngjran laa.. xnk ttgal flight.. sgt2 ssah.. huhu..

10/9/2010.. ~ pg rya..
erm.. yea!!lamat ari rya.. maaf zahir n batin wat sesapa yg mengenali dri ini walau dmana pun anda brada.. k?
hehe.. erm.. pg rya 2.. cm bese laa.. g umah nenek dlu.. mkan2.. sesi berslaman.. sesi fotografi..
pastu, g umah nenek sbelah mak lak.. hehe...
wat cm bese gak.. yg plg bez thun nie.. aku dpat bnyk duit rya.. haha.. mkin besa kin besa gak jmlahnyer.. ske3.. haha.. pg tu tema kitorg hijau!! waa~ beznyer. haha..
tyme dlm kete 2.. smpat g ayh aku p mengungkit ksah aku dahulukala..
ish3.. wat aku ilg mud rya jer.. ade ke ptut dy p tny aku psal my ex 2??
nk p umah dy ke x?? hisy.. sbo jer laa.. huhu...
mlm 2 aku men bga api.. sgt2 bez.. hehe.. join knak2 g tu.. aku jer laa bdak yg pling besa men bga api kt stu kot.. haha..
aku duli per.. asal aku puas.. haha~
pastu.. ntah pe kes laa ttba pak ngah aku nk wat soalan jdoh lak.. huhu..
n aku xtaw nape aku yg jd mgse.. waa~ bkannye aku nk kwen dlm msa tdkat un.. huhu..
xpe2.. nk taw result dy?? aku akn kawen an org jauh.. n most probably org smnjung.. xtaw nape.. otak aku pk dy taw?? haha.. sgguh kurang asam.. sbo jer laa..
well.. xde pe yg spesel sgt kot ari nie.. haha..

11/9/2010.. ~ bday fae..
second day rya.. erm.. xjln sgt ari nie.. tggu kt umah jer.. boring gler kot.. huhu..
dy un cm bz jer.. xnk laa kcau.. haha..
erm.. nk p ke x ek? nk p ke x?
erm.. conpius laa.. haha..
conpius nk p umah that sum1 that..
klau xslap aku.. ari nie kot dy wat rmah trbka?? ye ke??
aku un dh ilg ingtn sket psal that sum1.. haha..
sgan kot nk mcg mummy dy..
ade try kol dy.. tp dy off.. on no maxis kot.. haha..
xpe laa.. well.. bia p laa.. mlas nk pk pape..
sma ade dy @ that sum1.. bia laa..
mmg.. aku xakui. mmg aku mseh ade rsa syg kt that sum1 2.. ble ayh sbut nma dy un.. aku jd cm.. erk. pesal ati aku berdegup kuat nie?? haha.. xleh laa klau xingt sum1 2 kot.. klau nk on9 un ingt dy taw.. email aku 2.. nk watpe?? huhu..
nie_za3k7..
gabungan nma kmi.. nie utk niesa.. za untk.. **za****..
3k sbb kitorg sme2 biro 3k dlu.. n sbb nma kitorg ade 3 k..
7 sbb aku ske no 7 n kitorg start kapel blan 7..
haha.. sgguh mengingtkn aku kpd dy stiap kli on9.. huhu.. esp fb.. confirm laa nk p jenguk2 wall dy.. tgk perkmbngan.. same goes 2 dy.. sme laa.. haha.. ntah aku nie.. haha..
sbuk jer.. xsbar tggu sok.. hehe.. sok nk p jln g.. nk duit ryaa.. hahaha..
kdg2 an.. aku jeles taw an kwan2 aku yg len..
diorg leh jer jln2 an kwan2.. aku lak.. msti jln an family.. huhu..
well.. my father is a dictator.. so.. terpaksa ikut.. xleh lwan.. klau x dose.. huhu..
xpe laa.. bez gak.. bleh jer dpat duit rya.. haha.. ske nyer..
td an.. aku tgk kazen aku taw.. huhu.. dy baby g.. ske sgt tgk dy..
ttba aku ase cm nk ade adik g.. haha.. adik bongsu aku un dh 6 thun daa..
hehe.. bleh ke?
mak.. nak adek leh?? hehe..
ayh dh mmg dr dlu g plih nma.. haha.. sbo jer laa..

well.. awk.. sy dh bjya sahut cbran awk.. haha. berjya gak sy pkai bju 2 thun nie.. haha.. well.. sgt2 ske.. tmbhn ple, bju 2 kaler purple pink.. sgguh cute.. haha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: