RSS

my final teen.. ~

haish..
dh tua dh ak..
2 nisa,
HAPPY BIRTHDAY! SWEET 19~
erm.. thanx 2 all my frenz yg dh wish kt ak yer..
hehe..
yup.. i'm 19 now..
soo.. grow up nisa..
b more mature..
wider ur thinking..
u can do it.. chaiyok2..
kt facebook, tagged, email, msg, call..
thanx 2 all yg wish ak.. ^_^..
wish laa sbb ikhlas yer..
klau xikhlas, bek xyah..
ssahkn korg jer.. =)..
erm.. yup.. my final teen..
so.. ak dh really make up my mind..
thanx 2 fara...
yup.. girl, u really help me a lot..
erm..
nisa.. ingt lg x.. smu1 pnh ckap..

Know ur priorities,
Health is everything..
Love is everlasting..

insyaAllah nisa..
remember that.. n b strong..
byk lg yg syg ko..
don't make sum1 ur priorities when u jz an option in their life.. k?
erm.. gonna move on..
jka dh dtakdirkn kitorg bkan kwan..
ak kna trime..
xpe laa..
ak stilla ad kwan len.. byk g...
n diorg sdi trime ak 4 who i am..
thanx ya..
erm.. thanx 2 that sum1 sbb wish ak..
haha.. mmg ak xpnh tgo ko..
sbb ak tkt..
haha.. mmg laa ko xmkan org..
tp still.. aak tkut..
haha.. btw.. suara ko sgt romantik laa.. tkut ak..
haha.. sgt epi ble ko wish ak..
2 bro.. abg nazri! waa~ sy klh g this yer.. huhu..
asyik lmbt wish jer.. haish.. sorry yer.. hehe..
=)
hdiah terbaek ak thn nie?
nilai sbuah kmaafn..
thanx sbb sdi maafkn ak.. =)
tlalu bhrga.. thanx a lot..
it's not gonna b the same.. but still.. thanx..
erm.. still waiting 4 that sum1 forgiveness..
it's been almost a year now..
haish.. xpe laa..
erm..
purple2 down the sea..
will u help me reflect who is me?

p/s: he is a faqs student.. no wnder laa.. haish.. =_='..

* happy birthday 2 january baby!!!

1 January ~ suhaila ( my tutorial mate)
2 January ~ aizul (my tutorial mate)
3 January ~ Dau (my high school friend)
4 January ~ Devreh (my junior), abg nazri (my senior, my bro), damien (my senior), afiq (my senior)..

fuh.. bnykny org smme bday an ak.. haha.. xpe2.. tarikh 2 mmg femes..

nisa.. azam bru yer.. hehe.. =_='..
stop ur inferiority cmplx..
b optimis..
think 4 ur future..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: